Sisuradion Iltapäivä talkshowissa haastateltavana

No niin, nyt on reissu tehty. Reissu jota olen odottanut innolla ja kauhulla viimeiset viikot. Minähän en ole koskaan ollut tyyppi joka kuuluu ja näkyy eniten. Ihmisryhmässä minä olen se hiljainen, se kuuntelija joka antaa muitten puhua ja kuulua.

Sain kyselyn Sisuradiolta jos haluan tulla heidän luo suoralähetettyyn Iltapäivä talkshowiin. Talkshow, sehän on oikea paikka jos on hieman ujo ja hiljainen...? No, mutta minähän olen myös sellainen että en anna pelkojeni määrätä mitä teen ja en tee. Uskon että on hyvä tehdä sellaisia asioita jotka ehkä tuntuvat vähän pelottavilta, uskon että silloin kasvaa ihmisenä.

TÄSTÄ voit kuunnella osan haastattelusta, ja TÄSTÄ koko eilisen ohjelman.


Kiitos teille Taneli, Marika, Jorma ja Hanna. Ja kiitos myös ääniteknikolle joka sai soundcheckiksi kuulla minun aamupalakömpelyyksistä :) Oli tosi kiva tavata teidät!



Aurinkoista tiistain jatkoa!


Kati


Nu är resan gjord. Resan som jag sett fram emot med en skräckblandad förtjusning. Jag är ju inte den pratsammaste av personer. Har aldrig varit den som hörs och syns mest. I en grupp människor är jag den som oftast är ganska tyst och sitter och lyssnar när andra pratar.

Jag fick en förfrågan från Sveriges Radios finskspråkiga redaktion om att komma till Stockholm och vara med i en direktsänd talkshow. Talkshow... det är ju den rätta platsen om man är lite blyg och tystlåten...? Nå, men jag är ju också sån att jag vägrar låta mina rädslor hindra mig från att göra något. Jag tror att man måste våga möta sina rädslor, utmana dem. Jag tror att man växer som människa då.

HÄR kan du lyssna på en del av intervjun med mig, och HÄR kan du höra hela programmet.


Om ni vill höra intervjun från 2014 finns ett inlägg om det HÄR :)


Önskar er en härlig tisdag!
Kati



2 comments

  1. Kävin kuuntelemassa haastattelusi, olipa kiva saada ääni sinulle, koska luen blogiasi :) Ja hauska huomata, että sinun suomenkielessä on samoja murresanoja mitä minä käytän, jäin miettimään, että onkohan sinun sukusi myös Pohjois-Suomesta...

    *Minna*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä, minun suku äitini puolelta on Pohjois-Suomesta :) Oulun lähettyviltä :)

      Delete