Pappahelg och glasögon

Eilen minulla oli näkötarkastus. Ja jeps, silmälasithan nyt pitää laittaa:) Sain mukaan viidet lasit kotiin kokeiltavaksi. Tuntuu vähän oudolta, mutta eiköhän niihin totu :)

Iltapäivällä Minéan isä ja isosisko Johanna tuli hakemaan Minéat, nyt on isäviikonloppu. Oltiin jonkun aikaa leikkipuistossa yhdessä. Mutta kyllä nyt on jo syksy, tuuli niin kylmästi. Toissapäivänähän täällä tuuli oikein kovasti, kaatui paljon puita. Tämän vuoden ensimmäinen syysmyrsky. Ja se toi syksyn mukanaan.


Igår hade jag synundersökning. Och jepp, nu blir det glasögon :) Jag fick med mig fem bågar att prova hemma. Känns lite ovant, men man vänjer sig väl :) 

På eftermiddagen kom Minéas pappa och storasyster Johanna och hämtade Minéa, det är pappahelg nu. Vi var i en lekpark en stund, flickorna gungade. Men det känns att hösten har kommit nu, det blåste så kallt. I förrgår var det ju hemskt blåsigt, det hade blåst omkull många träd. Det här årets första höststorm. 

Tämä kuva on otettu pari viikkoa sitten, mutta en ole vielä julkaissut sitä täällä :)

Kummat lasit otan?  Vilka glasögon ska jag välja? De översta eller nedersta? :)

Nämä?

Vai nämä?

Oltiinpa näköjään Johannan kans ostettu samanlaiset kengät :) Johanna och jag hade visst likadana skor :) Vi har köpt dem HÄR :)


Ha en riktigt bra lördag!

Kati

No comments