Kruunuletti kalanruotohuijauksesta

Hän valitsi tämän letin Matti :) Kruunuletti kalanruotohuijauksesta.

Minéa fick välja en fläta ur Matti Airolas nya flätbok Isin ja tyttöjen lettikirja - Bileet.  Hon valde denna. Beskrivning på hur man gör den finns i boken :)




Underbara höstfärger ute nu. Det är väl den finaste tiden nu, snart har alla löv fallit av träden. Det är ca 2 plusgrader ute nu. Minéa åkte till sin pappa idag. Vi möttes halvvägs, vid en badplats. Jag hade på mig mina glasögon, som jag hämtade ut igår. Jisses, jag kan se löven på träden nu!! Skillnaden är otrolig, har jag verkligen haft så dålig syn...?


Dotra mi 

Halsbandet har Minéa gjort. Det ger tur, och det ska jag ha på mig på en speciell resa som jag ska göra snart ;)

Köpte nya höststövlar till Minéa, hon valde dessa från Skopunkten. 

Syksyn mahtava värimaisema
Noin kaksi plussaastetta ulkona nyt. Äsken satoi vähän märkää räntää, mutta ei se kestänyt kun kymmenisen minuuttia.

Mutta silti kukat kukkii vielä...


Förra söndagen var jag med en kompis till en stor loppis. Fyndade en del saker, bland annat denna tröja från Ralston Design. 100 % linne. För 30 kr :)


Löysin viime sunnuntain kirppisreissulta itselleni tämän neulepuseron. Ralston Design. 100 % pellavaa. Hintaan 30 kr.



Nyt toivotan teille oikein hyvää lauantain jatkoa! 



Kati

No comments