Suomea opiskelemaan

Nyt on kyllä ollut hienot päivät. Melkein kesäiset. Minulla on ollut aika paljon töitä nyt ja muutakin miettimistä. Ja niin kuin ei olisi tarpeeksi tekemistä niin olen hakenut - ja päässyt korkeakoulukurssille. Se on etäopiskeluna joten pystyn olemaan töissä samalla. Aion opiskella Suomea. Toki osaan puhua ja joten kuten kirjoittaakin, mutta on se tämä minun suomen kieli aika köyhää... Minusta on vaikea saada esille mitä haluan sanoa, ja usein kun kirjoitan niin mietin sitten että voiko sitä noin kirjoittaa... Kun kirjoitan ruotsiksi niin minun ei tarvi edes ajatella, sormet vain näppäilee tietokoneelle sitä mitä ajattelen. Vaikka suomi oli ensimmäinen kieli jonka osasin, niin ruotsi on nyt minun paras kieli, se kieli jolla ajattelen.


Nyt on Finnkampen menossa Tampereella. En ole seurannut vielä yhtään niitä, pitäisi ehkä katsoa vähän miten menee. Ja tietysti toivon että Suomi voittaa! :)

No, eipä minulla muuta nyt. Toivon teille hyvää lauantai-iltaa :)





Kati

No comments