Valokuvausta ja mielenkiintoinen tarjous

Något av det mest avkopplande jag vet är att fotografera. Ända sen jag var barn har jag älskat att skapa bilder. Ikväll tog jag och Minéa en liten fototur, och hade riktigt roligt. Snart drar fotoklubben igång sina träffar igen efter sommaruppehållet, och nu ska nog jag också vara med igen. Jag har ju varit det lite till och från. Nyligen hade de arrangerat en workshop med en världsledande fotograf från Ryssland, Elena Shumilova. Jag var inte med på workshopen, den var lite (mycket) för dyr för mig. Men jag inspireras ändå av Elenas stil inom fotograferingen.





Nu är det dags att komma i säng inför ett förmiddagsskift imorgon. Måste också bestämma mig om en förfrågan som jag har fått via mail. Det skulle vara riktigt intressant och kul... Det innebär i så fall en resa till Stockholm..

Kati

No comments