Pappahelg

Minähän olen, niin kuin niin moni muukin nykyään, yksin lasteni kans. Minä ja Minéan isä ollaan tehty niin että Minéa on minun luona arkipäivät, ja isän luona viikonloput (ei ihan joka viikonloppu).  Hänen isä asuu noin neljäkymmentä kilometriä täältä. Isän puolella Minéalla on yksi isoveli ja kaksi isosiskoa, jotka ovat myös joskus isänsä luona. Ja täällä minun luonahan hänellä on kaksi isoveliä. Poikieni isä asuu vielä kauempana, joten he eivät tapaa häntä niin useasti. Pojillani on yksi isoveli, Simon, joka käy joskus meillä kylässä. Simonilla ja minun pojilla on siis sama isä. Nykyajan perheet voivat olla niin monen näköisiä. Minusta on tärkeä että kaikki voivat olla ystäviä ja että lapsen paras on aina ykkösenä tärkeysjärjestyksessä.


Hej då, vi ses på söndag <3

No comments