Blue dresses and golden sandals

Ihan sattumalta olen näköjään ostanut Minéalle ja minulle samanlaiset vaatteet ja kengät... Huomasin sen tässä joku viikko sitten. Siniset mekot ja kultaiset sandaalit. Minun sandaalit ovat monta vuotta vanhat, en edes muista mistä liikkeestä ostin ne.. joku kenkäkauppa Karlstadissa se oli, mutta en muista mikä. Minéan mekko ja sandaalit ovat molemmat H&M:stä ja minun mekko minun lempikaupasta Indiskasta.

Av en slump har jag tydligen köpt likadana kläder och sandaler till Minéa och mig... Jag upptäckte det för nån vecka sen. Blå klänningar och guldsandaler. Mina sandaler är flera år gamla, jag kommer inte ens ihåg i vilken butik jag har köpt dem.. nån skoaffär i Karlstad var det, men jag minns inte vilken. Minéas klänning och sandaler är från H&M och min klänning är från min favoritbutik Indiska


What...? Are we dressed the same way?? :)






No comments