You don´t flirt with henna...

... you marry it! Ok, well, I would like a divorce now. Not that you have done anything wrong... I just want some change... :)


Jag har ju färgat mitt hår med henna i över ett år nu. Men jag är trött på att ha samma färg hela tiden nu, och det är ju lite mekligt att dola med henna. Och den luktar INTE gott :-P 
Försökte att bleka slingor för några veckor sen, men det blev ingen skillnad, hennan sitter som berget. Nu är det nog ca 2 månader sen jag senast hade i henna. Vill sluta med den i alla fall för den här gången. Så imorgon ska jag till en frisörsalong och både klippa topparna och låta dem färga det. De hade pratat med sina tekniker, som hade sagt att henna är väldigt svårt att färga över. Så jag vet inte alls hur färgningen funkar imorgon. Men de har fria händer att leka med vilka färger de vill i mitt hår :) 
To be continued... ;)

No comments