Minun kasvonhoitotuotteet

Minulla on aika herkkä iho kasvoissa. Jotkut voiteet ei sovi minulle ollenkaan, ja se näkyy ihossani heti. Olen etsinyt ja vaihdellut ja kokeillut... mutta noin vuosi sitten löysin tuotteet jotka sopii minulle. Ensin pesen kasvot Alepposaippualla. Sen jälkeen otan vähän Jojobaöljyä pumpuliin ja pyyhin meikit pois. Lopuksi voitelen Weledan Calendula kasvovoiteella. Nyt talvella olisi ehkä saanut olla vähän rasvaisempi kasvovoide. Pitää katsoa löydänkö ensi talveksi jonkun joka passaa.


Jag har ganska känslig hud i ansiktet och har haft svårt att hitta produkter som passar. Men för ca ett år sedan började jag använda dessa, och de funkar bra för mig. Först tvättar jag ansiktet med Aleppotvål. Sen tar jag lite Jojobaolja på en bomullsrondell och tar bort smink med. Avslutningsvis smörjer jag med Weledas Calendula ansiktskräm. Nu på vintern skulle det eventuellt ha behövts en lite fetare kräm, får se om jag hittar nån bra till nästa vinter.

No comments