11 Facts about me

Ja vähän niinku mamman ootd myös, ensi kokeilu :D 

Tässäpä siis 11 faktaa minusta:

1, Olen Suomalainen mutta olen syntynyt ja aina asunut Ruotsissa.
2, Minulla on kolme lasta, jotka ovat 19, 18 ja 3 vuotta. 
3, Olen yksinhuoltaja.
4, En ole koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella.
5, Rakastan valokuvaamista.
6, Minulla ei ole TVtä.
7, Minulle kaikki ihmiset ovat saman arvoisia, oli sitten mikä ihon väri tahansa tai mihin uskoo tai kenestä tykkää. 
8, En tykkää ajaa autoa talvella.
9, Tykkään olla metsässä, ja yleensäkin luonnossa. Sieltä saan uutta energiaa.
10, Minun lempikarkki on lakritsa ja salmiakki.
11, Yritän ostaa aika paljon ekologisia tuotteita. 

Villapusero Saint Tropez
Hame Soyaconcept
Sukkahousut Pierre Robert
Kengät Skopunkten


Varsågoda, 11 fakta om mig :

1, Jag är finsk, men är född och har alltid bott här i Sverige.
2, Jag har tre barn, 19, 18 och 3 år gamla.
3, Jag är ensamstående.
4, Jag har aldrig varit utanför Europa.
5, Fotografering är min stora passion.
6, Jag har ingen TV.
7, För mig är alla människor lika mycket värda, oavsett hur de ser ut, vad de tror på eller vem de älskar.
8, Jag tycker inte om att köra bil på vintern.
9, Jag tycker om att vara ute i skogen, och naturen överhuvudtaget. Där tankar jag ny energi.
10, Mitt favoritgodis är saltlakrits.
11, Jag försöker köpa så mycket det går ekologiskt.

No comments