Ihana mini

Luen aika monta eri blogia, ja joistakin tykkään paljon. Yksi sellainen on Ihana mini. Siinä on kaikki mistä minä olen kiinnostunut: lapsiperheen elämää, lastenvaatteita, sisustusta ... ja se on blogi Oulusta, josta minun äiti on kotoisin. Kun olin lapsi, oltiin Suomessa monta viikkoa joka kesä, enin aika mummilassa Ylikiimingissä ja serkkujen luona Jäälissä. Kun lomat oli loppu ja piti lähteä takaisin Ruotsiin, juoksin joskus metsään piiloon, kun olisin halunnut jäädä Suomeen. Kun olin ehkä 18 vuotta, sain Nordjobbin kautta työtä Oulussa, Anttilan lastenvaateosastolla. Olin koko kesän Suomessa. Mutta syksyn tullessa piti taas tulla takaisin tänne Ruotsiin.

Ihana mini blogin Juuli ompelee myös pipoja ja tuubihuiveja. Tilasin häneltä Minéalle pipon, se on aivan ihana. Ja ruotsin lipun värit:)  Me tykätään siitä paljon Minéa ja minä :)



No comments