Mysungar

Även idag fick jag trevlig post, precis som häromdagen. Jag har haft tur i tävlingar på sista tiden..:) Finns visst nåt ordspråk om det där... hehe;) En svensk blogg som jag följer är MansonDust. För ett tag sedan var det en tävling där, där man kunde vinna ett plagg från Mysungar. Och jag vann! :) Tack Cim, och tack till Maria på Mysungar, klänningen är superfin! :) Fler bilder kommer:)
Jag hade tur och vann i ännu en tävling, i en annan blogg häromdagen, mer om det kommer en annan dag:)

Myös tänään sain mukavaa postia. Minulla on ollut tuuria arvonnoissa viime aikana.. :) Yksi ruotsalainen blogi jota seuraan, on MansonDust. Jonkin aikaa sitten siellä oli arvonta jossa pysty voittamaan vaatteen Mysungar-merkkisestä yrityksestä. Ja minä voitin! :) Supersievä mekko tuli tänään postilaatikkoon. Enemmän kuvia siitä toisella kerralla:)
Minulla oli tuuria myös toisessa blogissa eilen:) Enemmän siitä piakkoin:)


2 comments