En väl bevarad hemlighet

Jag är rädd för åska. Eller rädd o rädd, jag tycker att det kan vara väldigt obehagligt ibland. Men mina stora pojkar visste inget om det förrän idag;) Jag har inte velat visa något för dem, för att inte föra över rädslan till dem också, och där har jag lyckats:) Vi satt vid matbordet idag, jag och pojkarna när åskan började gå. Och det var inte lite, det blixtrade och dundrade rätt rejält.. (fast det gick ganska fort över ändå).
-Men mamma, är du rädd för åska? frågade en av pojkarna. Jep, det är jag nog, lite i alla fall hehe:)

Minéa har lärt sig säga sitt namn rätt, Minéa. Hittills har hon sagt Mia (allra först sa hon Emma).Igår var första gången jag hörde henne säga Minéa. Hon tyckte själv också att det var roligt att hon kan säga det nu:)


Dress Duns, Leggings H&M


No comments